Loppa för kundkommunikation

by Ingrid

Under en tid har vi haft samtal kring kundkommunikation med Casa Walett.  Roligt och intressant och mycket fruktbart. Eftersom Aryel som driver företaget arbetar med personlig utveckling på många plan hade hon också klara tankar om hur hon vill arbeta, och en idé som hon hade var att bygga samtalet med kunden kring en loppa. Logotypen är en vallmo på varmt orange bakgrund. Färger som vi tog upp i loppan. Blomman  delades in i fyra delar och placerades på flikarna. När de möts är blomman hel. Under flikarna finns olika budskap som ger anledning till samtal kring olika delar i verksamheten.

Längs ytterkanten står texten: Jag vill ge dig en liten bit till av dig själv. Texten kan läsas när loppan står rättvänd och då syns också alla ”blombladen” i olika färger. När och om loppan hamnar uppochner finns texten också där att läsa. Nu på djupt orange bakgrund.

Tanken är att loppan ska användas på mässor, vid olika event och som en intresseväckare för företaget även när Aryel inte är hos kunden. Det fungerar eftersom den är dekorativ och därmed ofta hamnar på skrivbordet. 

Titta in på hemsidan och njut av miljöerna och botanisera bland Aryels tjänster.  Allt hos henne är njutbart – vi har provat på både massage och att andas på problemställningar. Mycket intressant och effektivt.

0 0 votes
Article Rating

You may also like

Subscribe
Notify of
0 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
0
Would love your thoughts, please comment.x
()
x